Kad počinje da se primenjuje novi model pretplate?
Dana 08.06.2024. godine počinju da se primenjuju novi modeli pretplate. Zaključno sa 07.06.2024. možeš da se pretplatiš po dosadašnjim uslovima, to jest ceni od 830 dinara za mesec ili 7.920 dinara za godinu dana.
Da li mogu da očekujem nove funkcionalnosti aplikacije?
Da! Nastavljamo da radimo na unapređenju naše aplikacije. Slušamo tvoje potrebe i nastavljamo s daljim razvojem. Uskoro očekuj mobilnu aplikaciju, znamo koliko ti je potrebna. 🙂
Kako mogu da izvršim pretplatu za novi model pretplate?
Od 08.06.2024. godine pretplata će se vršiti u okviru aplikacije, a plaćaće se karticom. Nakon što odabereš željeni model pretplate, unesi podatke za plaćanje i nakon uspešne transakcije novi model pretplate će se aktivirati.
Da li još uvek mogu da uplatim po starim cenama?
Da, ako uplatiš najkasnije do 07.06.2024. važiće dosadašnji uslovi. Do ovog datuma možeš da uplatiš mesečnu pretplatu po ceni od 830 dinara ili godišnju u iznosu od 7.920 dinara.
Da li će postojati promotivni period ili popusti za prelazak na nove modele pretplate?
Da, za sve uplate izvršene zaključno sa 07.06.2024. važiće dosadašnji uslovi. Do ovog datuma možeš da uplatiš mesečnu pretplatu po ceni od 830 dinara ili godišnju u iznosu od 7.920 dinara.
Šta se događa ako ne obnovim pretplatu pre 07.06.2024?
Od 08.06.2024. možeš se pretplatiti po novim cenama. Do 07.06.2024. možeš iskoristiti pogodnost da platiš pretplatu po starim, povoljnijim cenama.
Koje su glavne razlike između novih modela pretplate?
Novi modeli pretplate kreirani su po vašim potrebama! Kreirana su 3 modela pretplate uz koje, pored korišćenja aplikacije, ostvaruješ i određene besplatne usluge. Pogledaj prikaz paketa pretplate i uporedi razlike između njih. Ako imaš nedoumica, piši na office@pausal.rs
Šta se dešava sa mojom trenutnom pretplatom?
Tvoja trenutna pretplata i dalje važi. Od 08.06.2024. godine dodeliće ti se Basic paket, ali će datum isteka pretplate ostati nepromenjen. Ukoliko želiš, u svom nalogu možeš odabrati drugi model pretplate koji ti više odgovara.
Takođe, do 07.06.2024. imaš mogućnost da se pretplatiš po starim cenama.
Da li mogu pretplatu da platim karticom?
Da, od 08.06.2024. pretplatu za aplikaciju, kao i druge dodatne usluge, moći ćeš da platiš karticom. Plaćanje ćeš vršiti iz svog naloga na aplikaciji. Nakon što odabereš model pretplate koji želiš, unesi podatke za plaćanje i nakon uspešne transakcije novi model pretplate će biti aktiviran.
Da li su podaci o mojoj kartici bezbedni?
Ne brini, tvoji podaci su sigurni! Oni se ne čuvaju u aplikaciji Pausal, već pristup podacima o tvojoj kartici ima samo ovlašćeni pružalac elektronskih usluga obrade transakcija Monri WSPay.
Kako mogu da ažuriram svoje podatke za plaćanje?
Ukoliko želiš da promeniš podatke svoje kartice, to možeš učiniti putem sekcije Nalog & podešavanja. Tu odaberi novčanik i klikom na dugme obnavljajuća pretplata možeš ukinuti plaćanje putem već unete kartice, a zatim uneti podatke nove kartice za plaćanje. Ne brini, tvoji podaci su sigurni! Pristup podacima o tvojoj kartici ima samo ovlašćeni pružalac elektronskih usluga obrade transakcija Monri WSPay.
U kom paketu dobijam besplatne usluge?
Svaki paket ti pruža određeni broj besplatnih usluga, a kroz uporedni prikaz možeš da vidiš i koje. Od 08.06.2024. na svom Pausal nalogu videćeš u donjem levom uglu obaveštenje o isteku pretplate i klikom na to otvoriće ti se prozor s paketima usluga, gde ćeš moći da izabereš paket po svojoj meri.
Da li je tehnička podrška dostupna?
Naravno, sva pitanja vezana za aplikaciju bez obzira na to koji paket koristiš možeš postaviti našem timu i tražiti tehničku podršku. Ona je dostupna putem četa, mejla i telefona radnim danima od 8 do 16 h.
Da li je dostupna knjigovodstvena podrška?
Podršku za knjigovodstvena pitanja, savete i nedoumice moći će da dobiju korisnici Medium i Premium paketa. Ukoliko si ti na Basic paketu, preporučujemo ti naš sajt pausal.rs, blog.pausal.rs i Ig stranicu, gde ćeš naći mnogo korisnih informacija koje će ti pomoći u poslovanju.
Kako mogu kontaktirati podršku ako imam problema sa prelaskom na novi model pretplate?
Za rešavanje tih problema dostupni smo ti na četu u okviru aplikacije, preko mejla office@pausal.rs ili telefona 069/10-55-305 od 8 do 16 h radnim danima.
Da li će postojati demo ili probni period za nove modele pretplate?
Kao i do sada, možeš da isprobaš aplikaciju 15 dana besplatno i nakon toga se odlučiš o pretplati. Takođe, članovi našeg tima dostupni su za online demonstraciju aplikacije. Zakaži termin na office@pausal.rs.
Šta se dešava sa mojim postojećim podacima i dokumentima u aplikaciji prilikom promene pretplate?
Svi tvoji podaci i dokumentacija ostaju sačuvani na tvom nalogu bez obzira na promenu paketa ili istek pretplate.
Da li će nova pretplata uključivati sve usluge koje trenutno koristim?
Usluge poput konsultacija, podnošenja prijava, popunjavanja dokumentacije i sl. dosad su se dodatno naplaćivale, a sada će biti besplatne u okviru određenih paketa (pogledaj uporedni prikaz). Sve usluge ćeš i dalje moći da koristiš, a njihova cena će varirati u zavisnosti od modela pretplate.
Da li mogu da pređem sa trenutne pretplate na novi model pre nego što trenutna istekne?
Da, možeš da pređeš na novi veći model pretplate i pre nego što trenutna pretplata istekne! Ne brini, već plaćeni iznos pretplate biće odbijen od ukupnog iznosa za plaćanje.
Ukoliko želiš da pređeš na manji model pretplate, ova promena biće ažurirana od dana isteka već plaćene pretplate.
Hoću li izgubiti pristup nekim funkcijama aplikacije ako se prebacim na jeftiniji model pretplate?
Ne, sve postojeće funkcionalnosti aplikacije biće dostupne u sva tri modela pretplate.
Da li je moguće otkazati pretplatu u bilo kojem trenutku?
Da. Na svom nalogu odaberi Nalog & podešavanja, a zatim Novčanik. U ovoj sekciji možeš da isključiš automatsku obnovu pretplate. Nakon isteka pretplate, nalog će biti neaktivan dok ne obnoviš pretplatu.
Kako funkcioniše automatsko obnavljanje pretplate?
Kad se prvi put pretplatiš, tvoji podaci za plaćanje će biti sačuvani, a opcija za automatsku obnovu pretplate će biti uključena. Kako pretplata istekne, tako se automatski obnovlja naplatom sa tvoje kartice. Ukoliko želiš, automatsku obnovu pretplate možeš da otkažeš u sekciji Nalog & podešavanja – Novčanik.
Ne brini, tvoji podaci su sigurni! Njima može da pristupi isključivo ovlašćeni pružalac elektronskih usluga obrade transakcija Monri WSPay.
Kako da znam da li je uplata uspešna i da mogu da koristim novi paket?
Nakon što uneseš podatke za uplatu, u okviru same aplikacije ćeš dobiti potvrdu da je uspešno izvršena uplata i istovremeno će ti nalog biti obnovljen. Dodatno, stići će ti mejl sa potvrdom i računom za izvršenu uplatu.
Šta podrazumavaju promene modela pretplate i cena usluga?
Novi modeli pretplate su kreirani prema potrebama i zahtevima naših korisnika. Svaki model podrazumeva korišćenje aplikacije bez ograničenja, dok određeni paketi obuhvataju i dodatne besplatne usluge ili popuste za određene usluge. Pogledaj uporedni prikaz paketa i odaberi onaj po svojoj meri.
Da li imam popust ako se obavežem na duži period sa novom cenom?
Da, za svaki paket obezbeđen je popust za polugodišnje i godišnje pretplate. Prilikom odabira paketa na tvom nalogu možeš videti cenu i popuste.
Da li postojeći korisnici mogu da zadrže svoju trenutnu cenu pretplate ili će biti prebačeni na novu tarifu?
Postojeći korisnici mogu da zadrže trenutnu cenu ukoliko uplatu za mesečnu ili godišnju pretplatu izvrše zaključno sa 07.06.2024. Sve uplate od 08.06.2024. vrše se po novim modelima pretplate.
Da li nova cena pretplate podrazumeva bolju podršku korisnicima ili brži odgovor na zahteve?
Da, novim sistemom omogućili smo bržu komunikaciju i efikasnije pružanje usluga korisnicima, samim tim i brže odgovore na zahteve.
Šta ako sam već uplatio/la godišnju pretplatu?
Ne brini, tvoja pretplata važi do datuma isteka, s tim što ćeš od 08.06.2024. biti prebačen/na Basic paket! Takođe, imaš mogućnost da uplatiš mesečnu ili godišnju pretplatu do 07.06.2024. i produžiš svoju pretplatu po nepromenjenim cenama.
Od 08.06.2024, ukoliko želiš, možeš preći na Medium ili Premium paket uz odgovarajuću doplatu.
Šta se dešava ako sam se pretplatio/la na određeni paket, a želim da pređem na neki drugi?
Ukoliko s vremenom shvatiš da ti ne odgovara paket koji trenutno koristiš, možeš da ga promeniš. Na veći paket (Medium ili Premium) prelaziš uz odgovarajuću doplatu istog trenutka, dok na manji (Basic ili Medium) prelaziš onog trenutka kad ti istekne trenutna ugovorna obaveza.